Regulamin sklepu internetowego crashpady.pl
§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
Sklep internetowy crashpady.pl prowadzony jest przez firmę WELES PAWEŁ SAGANOWSKI wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, numer NIP 7962531230, numer REGON 385159535, z siedzibą przy ul. Dębowa 5, 26-652 Janiszew.
Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 DEFINICJE
Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – WELES PAWEŁ SAGANOWSKI, z siedzibą: Dębowa 5, 26-652 Janiszew, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, numer NIP 7962531230, numer REGON 385159535.
Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem www.crashpady.pl.
§ 3 KONTAKT
- Adres przedsiębiorstwa: ul. Dębowa 5, 26-652 Janiszew.
- Adres poczty elektronicznej: biuro.crashpady@gmail.com
- Numer telefonu: +48601526833
- Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4 INFORMACJE WSTĘPNE
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Na ostateczną cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronach Sklepu.
§ 5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 14 dni lub w momencie dostarczenia towaru – w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
- Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności: a. Przelew b. Przy odbiorze (za pobraniem)
- Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Konsumenta podczas składania zamówienia.
- Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy: a. W przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. b. Zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
§ 7 REKLAMACJA I GWARANCJA
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.
- W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
§ 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z: a. Mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej. b. Pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. c. Platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
§ 9 DANE OSOBOWE
- Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.
- Administrator danych osobowych Użytkowników jest Przedsiębiorca – WELES PAWEŁ SAGANOWSKI, z siedzibą: Dębowa 5, 26-652 Janiszew.
- Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Użytkownik ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.
- Dane osobowe Użytkownika mogą być przekazywane podmiotom trzecim wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia (np. firmom kurierskim).
- Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz przez okres wymagany przepisami prawa.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§ 10 ODSTĄPIENIA OD UMOWY
USTAWOWY WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Dane Przedsiębiorcy: WELES PAWEŁ SAGANOWSKI, z siedzibą: Dębowa 5, 26-652 Janiszew, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, numer NIP 7962531230, numer REGON 385159535, e-mail: sklep@crashpady.pl, telefon: +48601526833
– Ja/My * niniejszym informuję/informujemy * o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy *
– Data odbioru
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
- niepotrzebne skreślić
§ 11 POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Przedsiębiorca zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO.
- Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży, prowadzenia konta użytkownika, marketingu bezpośredniego produktów własnych, na które Użytkownik wyraził zgodę.
- Przedsiębiorca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
- Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych oraz prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
§ 12 BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
- Sklep internetowy crashpady.pl stosuje protokoły bezpieczeństwa SSL do zabezpieczania danych przesyłanych w trakcie składania zamówień.
- Przedsiębiorca nie przechowuje danych kart płatniczych Użytkowników. Wszystkie transakcje płatnicze są przetwarzane przez zewnętrzne, certyfikowane bramki płatnicze – Przelewy24.
§ 13 ZMIANY REGULAMINU
- Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany w sposobach płatności i dostaw.
- O każdej zmianie regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem zmian w życie.
- Zmiany regulaminu nie będą naruszać praw nabytych przez Użytkowników przed wejściem tych zmian w życie.
§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku sporów wynikających z umowy sprzedaży Użytkownik ma prawo skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, takich jak mediacja lub sądownictwo polubowne.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
- Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
Dodatkowe informacje:
- Czas realizacji zamówień: Wszystkie zamówienia crash padów są wysyłane w ciągu 24 do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się swoimi nowymi crash padami. Zwłaszcza zamówienia złożone rano mają szansę być wysłane jeszcze tego samego dnia. Wybierając dostawę do paczkomatu InPost, możesz liczyć na najszybszą realizację nadania.